DAGENS ORD: ”For Gud gør ikke forskel på nogen.” Romerne 2:11

Fatherheart Ministries Denmark
At erfarer Guds Kærlighed til Dig
.

Aflyst på grund af situationen med Corona smitte.

Fatherheart Ministries? Hvad er det nu for en nymodens bevægelse vi skal til at tage stilling til? Der er såmænd ikke noget som helst nyt over hovedet. Bibelen er uændret fra gammel tid, og det står så tydeligt at man kan undre sig over vi ikke alle har set det hele tiden. Nogen har, andre ikke, sådan er det. Jesus nævnte det ofte, at selv om vi har øjne og øre, er det ikke altid vi bruger dem, eller kan bruge dem. Jesus havde fortalt disciplene at han skulle dø, men de fattede det ikke. Og nu her Filip i Johannes evangeliet.
Joh 14:6-14

Jesus sagde til ham: »Jeg er vejen og sandheden og livet; ingen kommer til Faderen uden ved mig. Kender I mig, vil I også kende min fader. Og fra nu af kender I ham og har set ham.«

Filip sagde til ham: »Herre, vis os Faderen, og det er nok for os.« Jesus sagde til ham: »Så lang tid har jeg været hos jer, og du kender mig ikke, Filip? Den, der har set mig, har set Faderen; hvordan kan du så sige: Vis os Faderen? Tror du ikke, at jeg er i Faderen, og Faderen er i mig? De ord, jeg siger til jer, taler jeg ikke af mig selv; men Faderen, som bliver i mig, gør sine gerninger. Tro mig, at jeg er i Faderen, og Faderen er i mig; hvis ikke, så tro på grund af selve gerningerne. Sandelig, sandelig siger jeg jer: Den, der tror på mig, han skal også gøre de gerninger, jeg gør, ja, gøre større gerninger end dem, for jeg går til Faderen; og hvad I end beder om i mit navn, det vil jeg gøre, for at Faderen må blive herliggjort i Sønnen. Beder I mig om noget i mit navn, vil jeg gøre det.

I 1997 mødte Bodil og Jeg et ægtepar fra New Zealand. De prædikede det helt enkle budskab, som vi alle kender til, men som kun få har erfaret i deres eget liv. Disciplene gik med Jesus i 3 år og havde heller ikke opdaget den enkle hemmelighed.
Efter at have oplevet den livsforandring folk kommer igennem når de møder deres Himmelske Far personligt gennem Jesus, har bodil og jeg gennem de sidste 14 år faciliteret den slags skoler ud fra vores kirke i Græsted. Jeg nyder at se den proces, der foregår i folk under beslutningen om at tage en uge ud af kalenderen for at hellige sig, at finde ind til den Far der længes så meget at du skal finde hjem igen. Udfordringerne er: En hel uge om kærlighed- nej ikke mig. Jeg kunne til samme pris nyde solen på en strand, rejse, holde ferie osv.
Når ugen så er forbi, står folk og fortæller om den bedste uge i deres liv, det bedste de har gjort, og de vil komme igen- og det gør de. Folk kommer fra det meste af verden for at smage mere af Guds kærlighed. Man behøver ikke at rejse, man behøver bare at åbne bibelen. Men der er noget dejligt ved at have oplevelser sammen med andre.
Det er muligt for dig at være med i en uge her i Danmark allerede til april, hvor der kommer nogle af vores rigtig gode venner fra USA og underviser.

En personlig oplevelse, der kan ændre dit liv for altid.
Vi lever I en tid, hvor Gud åbenbare sig selv som Far på en siden apostlenes tid uset måde.

Vi ser denne profetiske åbenbaring og den sunde bibelske undervisning om Gud vores Fars kærlighed, der arbejder gennem det åbne hjerte med livsforvandlende, livgivende kærlighedsbudskab, med håb for hele verden.

Gennem Hans liv, død og opstandelse, har Jesus banet vejen til Faderen. Han har betalt gælden og banet en sikker vej til Vores Far i himmelen og gjort det muligt at leve i hans nærvær.

Her finder vi en Far, der elsker os med en kærlighed der rækker langt udover hvad vi som menneskers erfaring af hvad kærlighed er. Det er virkelig en kærlighed der overstiger al forstand.

Mange finder ud af hvad der menes med at finde fred og komme hjem til et sted i hvile efter års stræben, forpligtelser og ydelser for at tilfredsstille Gud, dig selv og andre

Fatherheart Ministries A-skole på Mosteriet i
Græsted fra 19. til 25. april 2020

Leonard & Lesley Hays
Velkommen
Det er med stor glæde, at vi igen inviterer til Fatherheart A-skole på Mosteriet, Græsted Frikirke Holtvej 67, Græsted fra søndag d. 19. april kl. 17 til lørdag d. 25. april kl. 13

Det er rigtig godt at sætte en uge af til stilhed og fordybelse, så vi sammen kan modtage større åbenbaring og erkendelse af Guds kærlighed til os. Undervisningen vil tage udgangspunkt i Biblen, der klart taler om Gud som en altid kærlig Far. Fra Ham kan vi som sønner og døtre modtage ubetinget kærlighed.

Leonard og Lesley Hays fra USA kommer og underviser på denne skole. De er begge en del af Fatherheart Ministries og rejser rundt og underviser mange steder i verden.

Værter for skolen er Bodil og Hans Fhær Larsen.

Vi kan varmt anbefale denne uge, og du er hjertelig velkommen!
Praktisk info

Al undervisning vil blive oversat fra engelsk til dansk.

Pris for skolen er 2800 kr. som dækker: Lokaler og rejseudgifter for talere, samt 6 x frokost og 5 x aftensmad, kaffe, te og frugt/mellemmåltider, men ikke overnatning.

Ønskes der overnatning kan man henvende sig til: Margit Chrillesen: margit.chrillesen@mail.dk

Desuden kan man selv undersøge muligheden for at finde lokale Airbnb eller lignende.

Mere info om A-skolen:

Send en mail til Fatherheart.dk@gmail.com

Der udsendes velkomstbrev ca. 1. april

Tilmelding og betaling, senest 1. april.

Du er tilmeldt, når du både har sendt e-mail med navn, adresse, tlf. til Fatherheart.dk@gmail.com samt indbetalt depositum på 250 kr. til konto nr. 1551 3719187048 eller MobilePay 42627547

Betaling for skolen 2800,- (minus depositum) overføres senest 1. april (Til ovennævnte konto) Betaling for evt. overnatning sker direkte til værten hvor man bor.

For mere information: