DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

[ Forrige ] [ Til oversigten ] [ Næste ]

Historien om kongen

2008 jan 1

Historien om Kongen

Evangelisk Børnemission (EB) er nu klar med hæftet
"Historien om Kongen", som er trykt i mange tusinde eksemplarer.

Evangelisk Børnemission har trykt en gratis hæfte til børn som ønsker at lære mere om hvem Jesus er og hvilken betydning det har for os og vores forståelse af kristendom.
Danmarks grundlov bygger på de kristne værdier, men i dag er der ikke ret mange der egentligt ved hvad kristendom er, andet end at gå i kirke en sjældent gang.

Her er muligheden for at sætte sig ned og læse historien som er skrevet letfattelig, lige fra julens budskab til korsfæstelsen og opstandelsen.
Hæftet kan bestilles gratis hos EB (se adressen nederst) eller hentes som en PDF her: Historien om kongen

Evangelisk Børnemission skriver:

Dette hæfte er en gave til jeres børn, så de kan lære
mere om, hvem Jesus er, og hvad han har gjort for os.
Vi håber, I vil opmuntre jeres børn til at læse hæftet, eller endnu bedre at læse det sammen med dem. Hvis I
har spørgsmål eller kommentarer, så kontakt os endelig
(se nedenfor).

Evangelisk Børnemission er en international, tværkirkelig, kristen organisation, der underviser børn i Bibelen.
Vi arbejder i 157 lande og har ingen forbindelse til nogen form for sekt. I Danmark samarbejder vi med både
folkekirken og frikirker.

Kontakt til Evangelisk Børnemission:

Evangelisk Børnemission
Kongevejen 68, 3480 Fredensborg