DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Konfirmations attest??

Jeg skal giftes i en katolsk kirke i USA, men er ikke katolik. Præsten har har sagt at det godt kan lade sig gøre da jeg er døbt og konfirmeret, men har derfor bedt om at få en attest at jeg er konfirmeret - hvor kan jeg få det, hvis sådan en attest eksisterer??

Mvh

Andreas Kraik

Kære Andreas.
Så vidt jeg ved findes der ikke en formel officiel konfirmations-attest.
Men - prøv at henvende dig til den kirke, du er konfirmaret i. Så bør de kunne finde dig i kirkebogen, - og på den baggrund lave en skriftlig erklæring om, at du er konfirmeret.

Til Lykke med det kommende bryllup.
Gud velsigne Jer !

Ivan L. Jakobsen