DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Dåbsattest

Hej jeg skal have lavet et pas men har mistet min dåbsattest, mit spørgsmål er om jeg kan få udskrevet en ny dåbsattest uden fremvisning af billed id, da jeg ganske enkelt ikke er i besiddelse af pas eller kørekort.
mvh jakob

jakob

Kære Jakob.
Prøv at tage hen på det kirkekontor, der ligger i dit sogn. (Eller ring til dem).
Forklar dem situationen, - og så finder I nok ud af noget.
Måske kan I klare det ved, at nogle, som kender dig, kan skrive under som "vitterligheds-vidner".

Men altså - tal med dit lokale kirkekontor/præst.

Ivan L. Jakobsen
sognepræst