DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

mistet dåbsattest

Hej Netpræst

Jeg har mistet min dåbsattest. Jeg er født på Barbados men er dansk statsborger. Er det muligt i kan udstede en ny dåbsattest til mig, da jeg ved samme lejlighed mistede mit pas, kørekort mm.Såfremt der er udgifter i forbindelse med udstedelsen betaler jer gerne dem.

Mvh.

Kim Thurmann
Gothersgade 19, 4 sal
1123 Kbh. K
O40165-2639
Født på Barbados

kim thurmann

Hej Kim,
det bedste du kan gøre er at gå ned på det nærmeste kirkekontor, for selv om jeg sådan set godt kan udskrive din attest, er det netop i din situation meget vigtigt, at du møder op selv - måske enddag med et "vidne" om, at du er dig, så en vigtig attest som dåbsattesten ikke falder i forkerte hænder.
Så: find det nærmeste kirkekontor , tjek åbningstiderne og henvend dig snarest!!
Held og lykke,
Signe, netpræst