DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

ny dåbsattest..

Hvis man skal have en ny dåbsattest går man jo ind på kirkekontoret og får dem til at lave en ny... men hvor lang tid tager det egentlig for dem at lave en ny??? altså får man den med med det samme når man går ind og spørger efter en ny??

Mvh Mads

Mads

Hello Mads,
Det tager ca. to et halvt minut at lave en ny dåbsattest!
Men! Naturligvis kan man have vildt travlt på et kirke/præstekontor, så du kan fxz. ringe til det kirkekontor, der ligger tæt på dig og aftale en tid i åbningstiden, hvor de vil være parat til at lave attesten med det samme.
Husk i øvrigt legitimation! Held og lykke!
Signe, præst