DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

[ Forrige ] [ Tidligere artikler ] [ Næste ]

Er julen forbi?

25 dec. 2007

Glædelig jul.

Nu vil du måske sige at julen allerede er delvist forbi.

Nej nu er julen først startet.
Vi har et mundheld eller ordspil der siger, at julen er fredens og de gode gerningers tid. Men sådan er det slet ikke. Det skulle gerne gå hen og blive dagligdags.
Hvis vi formåede at det blev dagligdags, så ville meget af den vold i samfundet forstumme.
Hvorfor vil du måske spørge? Fordi vi sætter vores vilje ind på at blive forvandlet. Når vi kommer til jesus med vores liv, glæder som sorger, så får vi kraft til at kunne forvandle det negative til noget positivt, hvis vi altså vil. Hvis vi ikke vil noget, så kan der ikke ske noget. Hvis vi derimod har viljen til forandring, så kan troen på Jesus forvandle os, så vi får aflagt, stykke efter stykke, det negative.

Må julens budskab forvandle dit liv.
Glædelig jul.
Alex Wallin