DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

legalisering af daabsattest

til den det vedroerer,
jeg er blevet gift med en spansk kvinde og for at faa godkendt aegteskabet i Spanien har vi brug for en legaliseret daabsattest som vi skal vise til den Spanske ambassade sammen med vielsesattesten.

vi bor for tiden i London og kan derfor ikke moede op personligt i Danmark hos Kirkeministeret med en daabsattest.

Er det muligt at I kan sende en daabsattest til kirkeministeret for legalisering og derefter sende den til min storebror?

MVH
Kim Jarlbaek.

Kim Jarlbaek

Hej Kim,
Da vi to jo allerede HAR ordnet sagen gennem private mails, vil jeg bare lige her på nettet, hvis folk undrer sig over, at spørgsmålet ikke er besvaret, skrive: alt på plads!!
Signe