DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Børn fødselsatest

Jeg har to børn men jeg står ikke som far til dem i deres fødselsatest hvad kan man gøre for at få krav på dem .......

Hizir

Kære Hizir!
Er du godkendt som den biologiske far? Altså er der kørt en faderskabssag, der har fastslået, at du er far? Eller har din kæreste oplyst, at du er far til børnene? Dette danner baggrund for at du kan stå på deres fødselsattest som far. Så noget tyder på, at dette ikke er blevet gjort. Du skal henvende dig til den region, du bor i (tidligere amt) og anmode om, at der bliver startet en faderskabssag, så du bliver anerkendt som far til børnene. Selvfølgelig helst i forståelse med børnenes mor! Børnene har i al fald ret til og en dag brug for at vide hvem deres far er.
Håber du kan komme videre med dit spørgsmål nu ellers må du vende tilbage.
Inger Andersen, Netkirken

Inger Andersen