DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

dåbsattest på engelsk,

Hej, ville hører om det er muligt at få sin dåbsattest oversat til engelsk eller blot en kopi på engelsk. Står og skal bruge en sådan til at søge autorisation i udlandet. Og ved ikke lige hvor jeg kan få en sådan
Håber, at I kan hjælpe mig med at få svar på dette. på forhånd tak for hjælpen.
venlig Hilsen
J.

Hej J,
Det er vældig nemt med en dåbsattest på engelsk - smut ned på det lokale kirkekontor i nærheden af din bopæl - eller ring og aftal en tid først - så kan I sammen finde et tidfspunkt, hvor det passer med afhentning - og når du tager hen for at hente attesten, skal du huske at medbringe legitimation!
Held og lykke - også med at komme til udlandet..
Signe Voldby, netpræst