DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Dinosaurerne

Hvordan dinosaurerne passer sammen med skabelses historien ?

For mig er der ingen problemer. Det er jo langt fra alle dyrene der bliver nævnt. Hvor de er blevet af og hvornår, kan vi jo kun gætte på. Vi ved jo faktisk ikke hvordan de så ud i virkeligheden, vi har jo kun skelletter. Var de Havdyr? Var luften anderledes før syndfloden? Der regnede det jo ikke, ihverttilfælde ikke sammen med solskin. Regnbuen fandtes jo ikke. Jeg tror videnskaben ville få grå hår i hovedet, hvis de kendte virkeligheden.

Hans Fhær Larsen

Hans Fhær Larsen, Netpræst, formand netkirken