DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Hvornår kommer der fred?

Hej netkirken
Hvornår kommer der fred på jorden i flg biblen? Jeg læser ikke biblen sådan at jeg kan se at der kommer fred, før JESUS kommer, er det korrekt?

Kære Spørger.
Jeg tror, du har ret.
Ud fra Bibelen ser det ud til, at den endelige fred først vil indtræffe, når Jesus er kommet igen.
Hvornår det sker, ved vi ikke, - men det sker !

Vores opgave er at være med til at bede "Komme dit Rige", - som vi bl.a. gør i Fader Vor, - at være "åndeligt" vågne, - og så at tage imod den fred, som Jesus giver allerede her og nu gennem troen og tilliden, - og være parat til at dele den med andre.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen