DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Hej!

Vi er to piger som håber i kan hjælpe os lidt.

- Har pinsemissionen nogle specielle regler?

Mvh.
Mette og Nina

Mette

Hej Piger

Jeg ved ikke hvad i tænker på, når i siger specielle regler.

Jeg har ikke hørt at Pinsekirken har andre foreskrifter eller regler end den rettesnor bibelen er.

I bibelen er der en regel der kaldes den gyldne regel. Den er meget enkel og har et fint perspektiv. Det lyder således: Alt, hvad I vil, at mennesker skal gøre mod jer, det skal I også gøre mod dem.
På mere hverdagsdansk. Du skal være over for andre, som du gerne selv vil have, at de skal være over for dig.

Jeg vil foreslå at i går ind under svar, her på siden. Der er en søge formular.

Skriv pinse, pinsekirke eller pinsebevægelse. Så vil i kunmne læse tidligere svar om Pinsekirken.

Alex Wallin

Alex Wallin