DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

netpræsten

Jeg har mistet min dåbsattest. Er det muligt at få lavet en ny og hvis ja under hvilke betingelser?

Birger Olsen

Hej Birger,
Ja, det er vældig enkelt at få lavet en ny attest, og der er ingen betingelser, det er gratis. Du skal blot forevise legitimation, når du afhenter din attest, så den ikke kommer " i forkerte hænder"...Så ring til det nærmeste kirkekontor ved din bopæl og aftal en tid, hvor du kan komme og hente attesten mod forevisning af noget ID.
Venligst,
Signe, præst