DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

min afdøde mors dåbsattest

Jeg vil gerne vide om det er muligt at få en kopi af min afdøde mors dåbsattest, jeg har hennes fødested og person nummer og dødsattest
venlig hilsen W.Jensen

W.Jensen

Kære W.Jensen,
Nære slægtninge har altid ret til at få oplysninger fra kirkebogen om fx. deres forældre. Det kan godt være, at det ikke bliver en dåbsattest, men det man kalder en udskrift af kirkebogen. Gå ned til det lokale kirkekontor i deres åbningstid, medbring din egen dåbsattest, så man kan se, hvem der din mor, og så vil de hjælpe dig og udskrive det relevante fra kirkebogen.
Held og lykke,
Signe, netpræst