DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Dåbsattest

Hejsa...
Vi skal rejse på onsdag og skal derfor have lavet et pas til lille Noah der skal døbes på søndag... Vi skal bruge dåbsattesten til at lave et midlertidigt pas på mandag. Får vi dåbsattesten på søndag ved dåben?
:-) Sarah

Sarah

Hej Sarah,
Ja - dåbsattesten bliver oftest udleveret ved dåben - men husk lige at gøre præsten opmærksom på, at det kan være vigtigt, at barnets endelige registrering på kirkenettet måske foretages allerede søndag eftermiddag!
Til lykke med Noah og dåben -
Al Guds velsignelse,