DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

vi skal giftes

jeg har et spørgsmål om nu hvor vi skal giftes kunne jeg godt tænke mig hans efternavn er der nogle bestemte parpir man skal have for det eller noget man skal ud fylde for det?

Godt Nytår - og
til lykke med det kommende bryllup.

I skal blot spørge på Jeres lokale Kirkekontor, - eller hos sognepræsten (hvis I bor et sted, hvor der ikke er kordegn).
Det er ret enkelt.

Husk at aftale brylluppet í god tid med kirken og præsten, - og husk, at I skal have en prøvelses-attest fra Jeres kommune, før I kan blive viet.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen