DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

dåbsattest

hej

jeg hedder thomas egeberg jensen jeg vil høre om du kan hjælpe mig med og fremskaffe min dåbsattest da jeg har fået smidt den væk jeg er døbt i skibinge kirke 4720 præstø.

m.v.h
thomas jensen

Hej Thomas,
Det er faktisk nemt at få fat i en dåbsattest - for du skal bare gå ned på det lokale kirkekontor - i deres åbningstid selvfølgelig - eller ringe og lave en aftale. Alle kirkekontorer i Danmark kan udskrive attester ud fra et CPRnr - men når du efter aftale afhenter attesten, er det klart, at du skal medbringe dokumentation på hvem, du er - så vi fra myndighedens side sikrer os, at attesten kommer i de rigtige hænder.
Derfor kan du heller ikke få tilsendt en attest, da dokumentationen er rigtig vigtig!!
Så altså - ring til det nærmeste kirkekontor og lav en aftale!

Venligst,
Signe Voldby, netpræst