DAGENS ORD: ”Og er det ved nåde, er det ikke længere af gerninger; ellers ville nåden jo ikke længere være nåde” Romerne 11:6

Konfirmationsbevis

Vi vil meget vide om vi som konfirmander har fået et \"konfirmandbevis\" for vor bekræftelse af vores dåb?
Vi har en dåbsattest, men har vi et konfirmandbevis?
Vi er to konfirmander fra hhv. 1964( Gladsaxe Kirke) og 1959,-60-61(Islev Kirke)????
p.g.a. sidstnævnte usikkerhed omkring tidspunkt, vil vi gerne vide om I kan oplyse os om Robert Koch Andersens konfirmationsår fra Islev kirke engang i begyndelsen af 60-erne???
Det er måske ikke alment interessant, men vi spørger gerne i al almenhed!?
Venlig hilsen Lotte Strand og Robert Koch Andersen.

Robert Koch Andersen

Kære Lotte og Robert.
Der findes ikke et "officielt" konfirmandbevis - sådan som der jo findes dåbs- og vielsesattester.
De forskellige kirker og præster har dog forskellige hilsner eller telegrammer, som de giver konfirmanderne som et minde om konfirmationen.
Hvis I ønsker at finde ud af, hvornår Robert er konfirmeret, må I rette henvendelse til Islev sogns kirkekontor telefon 44 94 64 29 eller maile til EVI@KM.DK.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen