DAGENS ORD: ”Hesten gøres rede til krigens dag, men sejren er Herrens sag.” Ordsprogene 21:31

Mistet dåbsattest

Hej

Jeg har 3 piger på 3, 5 og 7½, og her den 1 juli skal vi på ferie og i den forbindelse skal vi have lavet pas til dem, men nu er problemet at de er blevet væk. Hvor hurtigt kan man få lavet en dåbsattest, det er selvfølgelig heller ikke samme sted, den ældste er døbt i Lellinge og de 2 andre i Everdrup?

Håber på hurtigt svar -på forhånd tak.

Lone Kjeldgaard

Hej Lone,
Jeg var lige "på nettet" og så dit spørgsmål.
Det er supernemt - gå ned på det nærmeste kirkekontor i nærheden af din bopæl - eller såmænd, hvor du befinder dig lige nu!
Kirkebogen er "på nettet" i hele landet...
Tjek åbningstiden, medbring legitimation, og hvis du er heldig kan du måske få attesterne med, med det samme! Du kan også ringe til kirkekontoret og aftale et tidspunkt, hvor det passer dem og dig, og hvor du så kan afhente attesterne - igen mod forevisning af legitimation!
Held og lykke og Guds fred,
Signe, netpræst