DAGENS ORD: ”Men vort borgerskab er i himlene; derfra venter vi også Herren Jesus Kristus som frelser.” Filipperne 3:20

Kirke tilhørsforhold

Kære Netpræst

Vil du være venlig at fortælle mig hvilken kirke jeg er tilknyttet.
Jeg bor på Mathildevej Frederiksberg?
På forhånd tak.

Laila, Mathildevej Frederiksberg

Laila Calæmann-Hinke

Hey Laila, glædelig påske og tak for spørgsmål!!
Du har fået mig lidt på arbejde, og jeg tror at jeg må bede dig vente til efter påske med at kontakte fx Frederiksberg kirke (33 21 39 37) og spørge dem.
Jeg har tjekket lidt på nettet, og det er ret svært at finde, men jeg ved, at de berørte sogne på Frederiksberg vil have helt styr på veje og sogne, som jeg selv havde det, da jeg var præst i Græse ved Frederikssund..
Jeg er ret sikker på, at Mathildevej tilhører Solbjerg sogn (30 50 44 58) - men kordegnekontoret er lukket i disse påskedage!!
Ellers kan du prøve at gå til gudstjeneste idag eller en anden af påskedagene, og simpelthen spørge præsten på vej ind eller ud!
Og ellers: ring på ovenstående numre på tirsdag lige efter påske!
Alt godt og glædelig påske...
Signe Voldby, præst