DAGENS ORD: ”Tænk på det, som er i himlen, og ikke på det jordiske.” Kolosenserne 3:2

Dåbs attest

Hej
Jeg er i den uheldige situation at mit pas er udløbet og jeg har ikke et kørekort
Jeg skal have lavet mit nemid og så har jeg fået nyt kort
Hvem kan hjælpe
Jeg er født i Rødovre og bor nu i Nyborg
Hvem kan hjælpe mig ?
Majbritt

Hey Majbritt,
Tak for spørgsmål... Det er heldigvis forholdsvis nemt at få en ny attest, da man fra alle kirkekontorer kan se de samme personoplysninger.
Så du kan blot kontakte det kirkekontor, der er nærmest din bopæl og bede dem hjælpe dig med enten personattest eller fødsels/dåbsattest.
Du skal selvfølgelig legitimere dig, selv om du ikke lige nu har nogle attester, men du har dit cpr-nr og medbring endelig også dit sundhedskort.
Held og lykke med det hele - og God bless...
Signe Voldby, præst