DAGENS ORD: ”For Gud gør ikke forskel på nogen.” Romerne 2:11

Pinsekirke/baptiskkirke på en græsk ø?

Hej på Netkirken!
Tak for Jeres gode sider!

Min mand og jeg har været inde for at søge efter, hvilke(n) græsk ø, som har en engelsktalende baptisk/pinsekirke - men har ikke heldet med os.

Vi tænker på at rive et år ud af kalenderen, og leje vort hus ud for at bosætte os på en græsk ø - men vi vil meget meget gerne have, at der er en kristen karismatisk kirke på den græske ø!

Kan I hjælpe os?
Tak!

Venlig hilsen Fin og Jonna Theede

Fin og Jonna Theede

Kære Fin og Jonna
Jeg har fundet en kirke på Kreta. Jeg kender ikke noget personligt til den. Men jeg vedlægger e-mail adressen, så kan i jo kontakte dem om yderligere oplysninger, eller spørgsmål om der er flere kirker på andre øer.

georgehohlakis@yahoo.gr
APOSTOLIC CHURCH OF PENTECOST. SFAKION STR. 49 CHANIA CLOSE PUBLIC GARTEN

Der er jo også noget på fastlandet, men I vil jo gerne ud på en ø. Det lyder rigtig dejligt, og jeg håber I kommer til at nyde det i fulde drag.

Guds velsignelse til Jer.

Hilsen Hans

Hans Fhær Larsen