DAGENS ORD: ”Tænk på det, som er i himlen, og ikke på det jordiske.” Kolosenserne 3:2

Hvorfor et mit spørgsmål ikke anonymt??

Jeg skrev et spørsmål til præsten og så fik jeg at vide i dag at det er offentligt!! Det må i meget gerne slette..

Hvis du har skrevet direkte til netpræsten, er der ikke andre der kan se din mail.
Hvad du skriver i denne klumme kan spørgsmål og svar ses af alle, når der kommer svar.
Hvis du har klikket på boksen anonym, bliver dit navn ikke vist.

Læg mærke til hvad der står på siden, før du skriver:
Du kan stille spøgsmål til panelet, som består af Netkirkens præster, ved at udfylde formularen nederst. Alle spørgsmål til denne side bliver offentliggjort, med mindre vi skønner at spørgsmålet er for personligt.

Personlige spørgsmål bør rettes til netpræsten eller vores socialrådgiver.

Al korrespondance som ikke ønskes vist eller delt med andre, skal derfor ske direkte til netpræsten.

Hvis og når du har skrevet noget du ønsker slettet, bør du skrive titel og gerne en ca. dato, så jeg kan finde dit spørgsmål og slette det.

Alex Wallin

Alex Wallin