DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Dåbsattest

Hej mit navn er Nicolaj og jeg står og mangler min dåbsattest og ville bare høre om det er muligt og hente den i hvilke som helst kirke? Jeg er fra Vejle men er lige pt i vojens kan jeg godt gå ned på kirkekontoret i vojens selvom jeg har adresse i Vejle?

Mvh Nicolaj Meyer :)

Nicolaj

Hey Nicolaj,
Tak for spørgsmål!
Smut du bare ned på det nærmeste kirkekontor i deres åbningstid - de vil med glæde udprinte en ny fødsels/dåbsattest til dig - husk legitimation (kørekort, sygesikringskort el lign!)
Held og lykke og al Guds velsignelse...
Signe Voldby, præst