DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Andagt ?

Hvorfor er der ingen daglig andagt længere på netkirken ?

Jens Anker Poulsen

Goddag Jens

Det er ikke alt fra den gamle netkirke vi har fået overført og nogle ting er blevet lavet anderledes.
Vi har udskiftet den daglige andagt med dagens Ord. Dagens ord bliver udbygget med kommentar mv. hen ad vejen.
Til efteråret/vinter vil vi lægge flere af de ting op som var på den gamle version af netkirken.
Hvis du er interesseret i den daglige andagt, kan vi send den til dig med andagter for alle 12 måneder.

Alex Wallin

Alex Wallin