DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Fadder

Hej. Jeg er fadder til et af min søsters børn og et af min brors børn. Men kan simpelthen ikke huske hvem af dem.? da jeg var meget ung da jeg sagde ja. Og nu er børnene store.

Jeg vil gerne vide hvem af dem. Men kan ikke få mig selv til at spørge.?

Min familie har været meget rodet med skilsmisser osv.?

Kære fadder.
Nej, det er ikke altid nemt at huske alting.

Men du bliver nødt til at spørge dem, for du kan ikke få det at vide på anden måde. Det er nemlig kun forældrene, der kan få oplysninger fra Kirkebogen. Dog kan dine "gudbørn" selv få oplysningerne, hvis de er fyldt 18 år.

Held og lykke + endnu mere vigtigt ønskes du Guds hjælp og velsignelse med at finde ud af det. Uanset hvem, det så måtte være, så er det godt at vide, at du må bé for dem alle, uanset om du er fadder for dem eller ej.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen