DAGENS ORD: ”Hesten gøres rede til krigens dag, men sejren er Herrens sag.” Ordsprogene 21:31

mistet alt næsten

hej jeg har mistet min pung me alle kort i osv skal bruge min dåbsattest til at lave pas kørekort osv.
hva kan man gøre for at få den hvis man ikke har noget id

patrick Kjaer

Hey du, der har mistet næsten alt ID,
Du kan henvende dig på det allernærmeste kirkekontor, og fortælle dem situationen og selvfølgelig give dem dit CPRnr. Hvis du kom til MIN dør, så ville jeg stille spørgsmål, der "beviser", at du er dig, fx om ting, der står i kirkebogen om familie, fødselssted, dåb osv. For at være HELT sikker, inden jeg skrev en attest til dig, ville jeg personligt også kontakte din familie, politiet og paskontoret for lige at høre, om alt stemmer overens hos dem med de oplysninger, du giver.
Så - du må se at komme i gang - du ER der jo, og du ER den, du er - så: kast dig ud i det.
Guds fred...
Signe Voldby, præst