DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Sarah

Hej Netkirken

Jeg står i den uheldige situation at det eneste legitimation jeg har på mig er et sygesikringsbevis, da jeg har mistet mit pas, intet kørekort har og min dåbsattest er blevet væk under flytning. For at få lavet et nyt pas og et nyt legitimationskort, så skal jeg bruge en ny dåbsattest. Hvordan kan jeg få lavet en ny dåbsattest når det eneste ID jeg har er sygesikring?

Sarah-Louise

Kære Sarah Louise

Du må kontakte din sognepræst eller kordegnekontoret i dit lokale sogn. De plejer at være meget behjælpelige i en sådan situation.

Held og lykke med det!

Elizabeth