DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Dåbs attest pris

Koster det noget at gå ned til det nærmeste kirkekontor og bede om at få udstedt en ny dåbsattest? hvis ja , hvor meget koster det så ?

Kære spørger.
Ja, du kan mod at vise billedlegitimation bede om at få en ny dåbsattest på dit lokale kirkekontor. Det koster ikke noget.

Hvis du er yngre end 52 år (tidligst født i 1960), vil man kunne lave dåbsattesten meget hurtigt. Hvis du er født før 1960, skal dit nuværende kirkekontor indhente oplysninger fra det, hvor din fødsel er registreret. Det er nemlig udelukkende personer, der er født fra 1960 og op mod i dag, der er registreret via IT.

Under alle omstændigheder vil det være en god idé, at du ringer til dit lokale kirkekontor, før du henvender dig personligt. Så vil tingene sikkert gå lidt hurtigere.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen