DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Gudstjeneste.

Hej,

Jeg vil godt hører lidt nærmere om jeres kirke. Jeg prøver at finde en kirke at komme i og jeg så lige jeres på nettet.
Er der en gruppe for unge i jeres kirke og kan man bare komme? '
Hvornår er der nogle arrangementer så jeg kan kigge ind!

MVH Line

Hej Line

Netkirken er ikke en almindelig kirke, men et samarbejde mellem forskellige fri og folkekirke menigheder på internettet. Netkirken har ingen fysisk adresse.

Derimod er der flere 'rigtige' eller fysiske kirker med i Netkirken. Du kan finde dem i sidemenuen 'vejviser til kirker'.

Hvis du ikke kan finde en kirke fra dit nærområde i oversigten, vil vi gerne guide dig. Du skal blot skrive hvilken by du kommer fra. Vi kan fortælle dig hvilke kirker der er, så du har mulighed for at vælge en, hvor du kan trives.

Du kan skrive et indlæg her, eller du kan henvende dig direkte:
webmaster@netkirken.dk

eller: