DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

[ Forrige ] [ Oversigt over Artikler ] [ Næste ]

GUD HOLDER IKKE SOMMERFERIE

Nu er det sommerferie.

Det gælder også i netkirken. De fleste af præsterne er på stævner eller ude at rejse med familien.
Derfor kan der gå lidt tid før du får svar. Men hav tålmodighed.

Det er dejligt at have fri, men problemer holder ikke fri.
Mange af de små problemer som vi oplever i vores liv er selvskabte. Hvorfor jeg siger små er, at vores proportioner ofte er forkerte. Derfor kan problemerne sagtens fylde meget, og det er rart at få hjælp til at få sat problemerne på plads.

Krig død og ødelæggelse er store problemer, som fylder meget i den verden vi lever i. Spørgsmålet kommer igen og igen…. Er gud en kærlig Gud, når han tillader katastrofer, krig og ødelæggelser?

Krig er menneskenes egen skyld. Naturkatastrofer kan være startet af os ….. Når katastroferne tårner sig op, begynder mange at spørge … Gud … er du til ?

Svaret er: JA Gud ER til.

GUD HOLDER IKKE SOMMERFERIE eller holder fri, så du kan altid henvende dig til ham når du har brug for det. Han har skabt dig og han elsker dig.

Salme 121 i vers 4. står der

Han, som bevarer Israel,
falder ikke i søvn, han sover ikke.

v5 Herren bevarer dig,
Herren er din skygge
ved din højre side.
v6 Om dagen stikker solen dig ikke,
månen ikke om natten.
v7 Herren bevare dig mod alt ondt,
han bevare dit liv.
v8 Herren bevare din udgang og din indgang
fra nu af og til evig tid.

Med ønsket om en god sommerferie til dig, fra Netkirken

Alex Wallin