DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Tom skabelon af engelsk Fødsels- og dåbsattest

Jeg ville høre, om det evt. var muligt at få tilsendt en elektronisk kopi (beskyttet/uredigerebar) af en tom fødsels- og dåbsattest skabelon på ENGELSK.

Hej Niclas,
Nej desværre er det ikke muligt at sende en tom kopi. En attest er jo ret beset et temmelg vigtigt stykke papir, som skal underskrives af officielle myndigheder, så man kan ikke sende den i en form, hvor den kan misbruges.
Men hvis du står i en situation, hvor du har brug for en (læs: din!) dåbsattest på engelsk, så skal du bare henvende dig på det nærmeste kirkekontor med legitimation, og så kan de udprinte en til dig.
Held og lykke, God bless...
Signe Voldby, netpræst