DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Fejl i min datters dåbsattest.

hej.
vi har det problem at min kones mellem navn ikke kom på vores datters dåbsattest tilbage i Juni mdr.
Alle hendes navne fremgår både på kørekort, Sygesikrings bevis, Pas og Vielsesattest. Men er af en eller anden grund
ikke kommet på datterens dåbsattest.!
Hvad kan vi gørre.?

på forhånd tak.

Lars Larsen

Hej Lars Larsen,
Du bliver nok nødt til at henvende dig til det sted, din datter blev døbt - det er helt kar dér, fejlen må være opstået - og derfor er det osse dem, der skal rette det... Kirkekontorer har oftest åbent et sted mellem 9 og 12!
Held og lykke - og et godt og velsignet nytår til jer!!
Venligst,
Signe, præst