DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Hvor er min dåbsattest??

Kan man, hvis man har mistet sin dåbsattest, få oplysningerne andetsteds??

Jeg er lige blevet far og skal udfylde en faderskabsblanket hvor jeg i den forbindelse skal bruge min dåbsattest.

Jacob Jørgensen

Hej Jacob,
Til lykke med barnet! jeg håber, I har det godt - og attesten er ikke noget problem!
Du kan henvende dig til det kirkekontor, der er tættest på din bopæl og bede dem udskrive en ny attest, som du kan afhente mod forevisning af legitimation.
Hvis du har travlty, så kan du også bare gå ned på kirkekontoret i deres åbningstid idagh - så vil de sikkert kunne lave din nye attest med det samme - det er gratis!
Held og lykke med at være far!
Venligst,
Signe , netpræst