DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

min farmor , død d.20,9 1951

jeg kunne tænke mig om de kan fortælle mig hvor hun er født.

kurt erik hansen

Hej Kurt

Det kræver mange flere oplysninger at finde personer og oplysninger om personer.
Jeg vil foreslå at du henvender dig til en person der laver slægtsforskning, eller hvis der er aftenskole om dette emne, at du melder dig til et hold.

For at finde en person i kirkebogen, skal du kende fødselsdag (første del af person nummeret) og helst fødeegn. Du kan også gå den anden vej når du har dødsdagen .. Det kræver at du ved hvilket sogn din farmor blev begravet eller bisat fra.

Det er noget der nemt kan tage megen tid.
Man kan søge efter personer via nettet på Dansk Demografisk Database

Kirkebøger
Database med indtastede kirkebøger. Kirkebøgerne er opdelt efter begivenhed.

Der er også andre søgemuligheder, kig lidt på det.

Held og lykke med detektiv arbejdet.

Alex Wallin

Alex Wallin