DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Særlige fester

Hej vi er tre piger, der arbejder med pinsebevægelsen. Vi kan ikke finde noget om hvordan folk i pinsebevægelsen holder jul, påske, bryllup, altså de særlige fester. Håber i kan svare os.
M.V.H
De tre piger

Hej piger.

Pinsebevægelsen holder jul, påske og bryllup lige som alle andre. Den eneste forskel er at der ikke bliver drukket ret meget vin eller øl, måske slet intet.
Man kan sige at julen bliver fejret som Jesu fødselsdag, mere end bare gaver og god mad. Det gælder ikke kun pinsekirker men alle kristne.

Prøv at spørge en pinsekirke.
Her får i nogle links:

Link til pinsekirkens hovedside:
www.pinsekirkerne.dk

En aktiv pinsekirke i lokalområdet:
www.unic.info

En lidt ældre pinsekirke:
www.pinsekirken-aarhus.dk

Alex Wallin